Cilj

Hansaplast ciljevi održivosti: naš najutjecajniji redizajn brenda

Vrijeme čitanja 3 minuta
Prikaži više

Obećanje brenda, 'Mi vas pokrivamo', ne odnosi se samo na brigu o svakodnevnim ranama, već i na brigu za okoliš. Zato je ponovno pokretanje robne marke Hansaplast 2021. godine uključivalo značajne razvojne ciljeve održivosti temeljene na CARE BEYOND SKIN, programu održivosti njegove matične tvrtke Beiersdorf.

 

 

Beiersdorfovi ciljevi za održiviju proizvodnju

Cilj

Za veću ekološku kompatibilnost, od 2021. nove lakše sklopive kutije štede 106 tona papira godišnje – što je jednako težini 18 odraslih afričkih slonova – i dizajnirane su za maksimalnu mogućnost recikliranja. Proizvodi s papirnom ili kartonskom ambalažom koriste 100% FSC® certificirani papir.

 

Na sljedeće načine, Hansaplast podržava kružno gospodarstvo: Jedan od naših ciljeva održivosti je 50% smanjenje upotrebe čiste plastike na bazi fosila u našoj ambalaži do 2025. Također, do 2025., sva naša ambalaža proizvoda moći će se ponovno puniti, ponovno koristiti ili reciklirati.

 

U skladu s ovim detaljnim razvojnim ciljevima održivosti Beiersdorf Plastic Pledge 2025, nova Hansaplast ambalaža izbjegava plastiku što je više moguće. Na primjer, uklanjanjem plastike iz zatvorenih vrećica 2021. godine uštedi se 3,2 km2 (83 tone) plastike godišnje, što je jednako kontinuiranoj traci flastera koja se 13,5 puta okreće oko svijeta.

 

106

tona manje papira

100%

FSC®-certificiran papir*

83

tona manje plastike

*koristi se za proizvode ili kartonsku ambalažu

CARE BEYOND SKIN – naša predanost ciljevima održivog razvoja

Cilj

Ambiciozni ciljevi održivosti mogu se postići samo zajedno – i uz dobar plan. Zato je Beiersdorf pokrenuo agendu održivosti za cijelu tvrtku CARE BEYOND SKIN. Temelji se na ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda i deset načela UN-ovog Globalnog dogovora i ima za cilj smanjiti utjecaj naših aktivnosti na okoliš.

Uz CARE BEYOND SKIN, Beiersdorf ne samo da želi unaprijediti održivost u cijeloj tvrtki, već je također želi učiniti provjerljivom i opipljivom s jasnim ciljevima. Kako bismo dali svoj doprinos borbi protiv globalnog zatopljenja, mjerimo naš CO₂e trag duž cijelog lanca vrijednosti. U drugom koraku smanjujemo emisije, na primjer razvojem ekološki prihvatljivih, održivih proizvoda.

Ambiciozni klimatski ciljevi

Održivost

Beiersdorf je postavio ambiciozne klimatske ciljeve za cijelu tvrtku s obzirom na najnovija saznanja klimatskih znanosti: Do 2025. želimo značajno smanjiti sve naše emisije duž cijelog lanca vrijednosti – za 30% u usporedbi s razinama iz 2018.

Kako bismo postigli ovaj cilj održivosti, smanjit će se izravne emisije CO₂e iz naših proizvodnih pogona, kao i neizravne emisije nastale u vezi sa sastojcima i materijalima za pakiranje naših flastera. Na ovaj način mi u Beiersdorfu i kao robna marka Hansaplast želimo dati svoj doprinos u borbi protiv globalnog zatopljenja. Ovaj cilj je u skladu s preporukama neovisnih znanstvenika da se globalno zagrijavanje ograniči na 1,5°C.